DD2.JZ: o recapitulare - Partea 2 
metamorfoza prima parte – zvonuri confirmate

Atelierul DOTZ lucrează la capacitate maximă. Bestia, așa cum i se spune neoficial lui DD2.JZ, a trecut cu succes prin prima etapă importantă a metamorfozei sale, după o schimbare de motor în favoarea uzinei cu nume de cod 2JZ GTE. Iar asta a avut ca rezultat o creștere semnificativă de putere care s-a datorat în mare parte turbinei Garrett GTX 4088R combinată cu o evacuare custom de 4 țoli. Șasiul include un sistem de suspensie de înaltă performanță, Air Lift de la Lowrider, completat de un modul de management al aerului, 3H, și senzori de înălțime. Și ca să nu se piardă controlul, nu s-a făcut nicio economie în privința sistemului de frânare, deoarece în etapa finală a extinderii, Bestia are nevoie de un sistem de frânare sport, cu etriere cu 6 pistoane de la K-Sport. Adaugă la asta, tot de la același producător, și un sistem hidraulic perfect reglat pentru frâna de mână, în așa fel încât drifterul să poată struni mașina. Și vorbind despre „strunire”: celula de siguranță din cockpit este de la Wiechers și instalarea ei s-a dovedit destul de dificilă din cauza spațiului limitat în care trebuia să sudăm și să prindem șuruburi. Sudurile au fost executate cu o precizie foarte mare, iar țevile din oțel oferă stabilitatea necesară. 

Om si mașină – ergonomia 
Nu ne mai putem imagina un birou care nu beneficiază de capabilitățile oferite de știința ergonomiei. Christian Haderer, care este responsabil cu proiectul DD2, a oferit locurile perfecte pentru ca cei care intră în cockpit să beneficieze de o poziție ergonomică de lucru: Scaune sport Bride VIOS II, instalate pe console construite special. Centurile Takata cu 6 puncte de prindere și culoare verde mentol oferă postura corectă și, mai presus de toate, puterea de a rezista forțelor laterale mari. Într-un efort de a conferi un factor real de sentiment de bine, toată tapițeria a fost înlocuită cu Alcantara. Croită de mână și ajustată perfect de un tapițer, astfel încât mașina proiect de la DOTZ să ofere un mediu de lucru foarte rafinat. 

Zvonurile se dovedesc a fi reale 
La IAA 2017 multe zvonuri au fost confirmate. BMW lansează cu siguranță o nouă versiune a lui Z4. La Festivalul Vitezei de la Goodwood, de anul acesta, Toyota a prezentat – în premieră – prototipul Supra A90. Iar platforma de testare pentru Supra prevăzuse acest lucru deja: Noua ediție a legendarului supercar de la Toyota este reală. Uneori zvonurile se dovedesc reale – din fericire!

Următorul nivel: DD2 design exterior. Dacă dăm ascultare zvonurilor, DD2 va fi prezent în versiune finală la ediția 2018 a Salonului Auto de la Essen. 

Vedeți ce s-a întâmplat până acum.


aez dotz alcar configurator stahlrad dezentaez dotz alcar configurator stahlrad dezent







aez dotz alcar configurator stahlrad dezentaez dotz alcar configurator stahlrad dezent







aez dotz alcar configurator stahlrad dezentaez dotz alcar configurator stahlrad dezent